Skip to content
+90 544 668 07 00info@kaleicisteakgastrobar.com
Facebook page opens in new windowInstagram page opens in new windowTripAdvisor page opens in new window
Kaleiçi Steak Gastro Bar
Steak House Restaurant
Kaleiçi Steak Gastro Bar
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Menü
  • Şaraplar
  • Galeri
  • İletişim
  • Rezervasyon
  • Shuttle Service
  • Türkçe
    • English (İngilizce)
    • Deutsch (Almanca)
    • Français (Fransızca)
    • Русский (Rusça)
    • 한국어 (Kore dili)
    • 简体中文 (Modern Çince)


  • Türkçe


    • İngilizce

    • Almanca

    • Fransızca

    • Rusça

    • Kore dili

    • Modern Çince
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Menü
  • Şaraplar
  • Galeri
  • İletişim
  • Rezervasyon
  • Shuttle Service
  • Türkçe
    • English (İngilizce)
    • Deutsch (Almanca)
    • Français (Fransızca)
    • Русский (Rusça)
    • 한국어 (Kore dili)
    • 简体中文 (Modern Çince)

GALERİ

INSTAGRAM

kaleicisteak

Instagram'da takip et
TRIPADVISOR
  • star rating  2000 yıllık tarihi mekanın üzerinde gayet başarılı dryged yiyosunuz kötü olması imkansız harika yemekler harika hizmet kesinlikle tavsiye ediyorum

    tripadvisor logo
    avatar thumb dogukanp123
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Bu özel gününüzde eşim ile beraber arkadaş tavsiyesi üzerine rezervasyon yaptık umduğumuz daha güzeldi herkese tavsiye ederim etler ve şarap harika zemin cam müze üzerine masalar eşsiz mekan deneyin pişman... Devamını oku olmazsınız mekan sahibi ulvi beye özellikle tesekkur ederin

    tripadvisor logo
    avatar thumb 427mrtt
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Eşimle devamlı olarak ziyaret ettiğim bir restoran. Dinlendirilmiş etleri çok lezzetli. Kesinlikle tavsiye ediyorum

    tripadvisor logo
    avatar thumb Baybars_0227
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Elinize sağlık. Antalya'da kendi konseptindeki en iyi steak gastro bar. Etinden salatasına kadar her şey çok lezzetliydi. Güler yüzlü çalışanları ve güzel ortamı, ambiansı da mekanın kalitesini de kanıtlar nitelikte.... Devamını oku Kaleiçi'ne her gidildiğinde uğranılması gereken bir mekan. Herkese tavsiye ederim.

    tripadvisor logo
    avatar thumb 993arasb
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Hayatımda daha güzel bir et yemedim ve çevreye göre fiyatları çok uygun.Mükemmel bir mekan herkese tavsiye ederim.

    tripadvisor logo
    avatar thumb OnurTimbiloglu
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Tesadüf üzere denk geldik başlangıçları güzel di
    Kendilerine özgü menüleri var şhow görmek istiyorsanız mükemmel bir işletme ilgili personele ve bizi güzel ağırlayan Adem beye teşekkürler... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb Fearless02376854173
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Yemekleri çok güzel,çok iyi bir mekan Herkes gelebilir memnun kalacak emin olun gerçekten güzel bir restorand

    tripadvisor logo
    avatar thumb 816_a_atayk
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Gayet kaliteli ve hizmeti harika bir mekan şiddetle öneriyorum bonfile ve şarap sunumu harikaydı tavsiye ederim D

    tripadvisor logo
    avatar thumb 80sedatp
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Hayatımda yediğim en güzel hamburger. Sunumlar harika. Çalışanlar çok ilgili. İçecekler yeterince soğuk.

    tripadvisor logo
    avatar thumb 918yi_itk
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Antalya da kale içine yakışır mekan cok keyf aldik ailem ile çok güzel et yedik master sef ve ekibine tesekur ederiz mekan ve hizmet ve et cesitleri gorulmesi gerekir hersey... Devamını oku bir harika

    tripadvisor logo
    avatar thumb Dondu K
    Ocak 1, 1970
GOOGLE
  • Стейк шатобриан на открытом огне - просто нечто волшебное. Очень вкусный стейк. Рекомендую.

    Google Logo
    Elena Avatar Elena
  • La viande est excellente (leurs boissons sans alcool aussi😍) et les serveurs sont super gentil ! Comptez 600 TL pour un plat (un des plus cher) et un cocktail.

    Google Logo
    Sonia C Avatar Sonia C
  • Excellente nourriture !

    Google Logo
    heda fofana Avatar heda fofana
  • Посредственный стейк хауз. Брали т-бон и даллас. Мясо на четверку, выдержка присутствует, консистенция хорошая, вкусовые качества средние. Приготовлено на тройку. Принесли всё залитое соком, прожарку не поймали, пережарили. По цвету,... Devamını oku как будто электрогриль, на малой мощности, т. е. полувареное. Место посещать больше не планируем, будем искать альтернативу.

    Google Logo
    K & D Avatar K & D
  • Amazing Steak

    Google Logo
    Diane Harris Avatar Diane Harris
  • Amazing restaurant, delicious food and very friendly staff, especially Feride. Feride was kind, helpful and looked after us really well the entire time, her warm nature made the whole experience... Devamını oku even better and we will be visiting this place again before we leave Antalya!

    Google Logo
    Mark0 OTRsoldier Avatar Mark0 OTRsoldier
2022 © Kaleiçi Steak Gastro Bar

CreaClick

Go to Top
WhatsApp
Email
Phone
WhatsApp
+905446680700
Phone
+905446680700
Email
info@kaleicisteakgastrobar.com