Zum Inhalt springen
+90 544 668 07 00info@kaleicisteakgastrobar.com
Facebook page opens in new windowInstagram page opens in new windowTripAdvisor page opens in new window
Kaleiçi Steak Gastro Bar
Steak House Restaurant
Kaleiçi Steak Gastro Bar
  • Homepage
  • Über uns
  • Menü
  • Weine
  • Galerie
  • Kontakt
  • Reservierung
  • Deutsch
    • Türkçe (Türkisch)
    • English (Englisch)
    • Français (Französisch)
    • Русский (Russisch)
    • 한국어 (Koreanisch)
    • 简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)


  • Deutsch


    • Türkisch

    • Englisch

    • Französisch

    • Russisch

    • Koreanisch

    • Vereinfachtes Chinesisch
  • Homepage
  • Über uns
  • Menü
  • Weine
  • Galerie
  • Kontakt
  • Reservierung
  • Deutsch
    • Türkçe (Türkisch)
    • English (Englisch)
    • Français (Französisch)
    • Русский (Russisch)
    • 한국어 (Koreanisch)
    • 简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)

Galerie

INSTAGRAM

kaleicisteak

Auf Instagram folgen
TRIPADVISOR
  • star rating  Hem ailecek hem de arkadaşlar ile gelinmesi gereken bir yer. Çalışanlar çok saygılı ve ilgiliydi. Fiyat olarak da oldukça uygun.

    tripadvisor logo
    avatar thumb furkanzeen
    Januar 1, 1970
  • star rating  Gerçekten iyi bir et yemek istiyorsanız şiddetle tavsiye ederim burası antalyanın en iyi et restoranlarını şüphesiz geride bırakır tadı hâlâ damağım da teşekkürler... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb dogukanp469
    Januar 1, 1970
  • star rating  Antalya’nın en iyi et restoranı muhakkak ziyaret edilmesi gereken bir tesis etleri çok lezzetli ve sunum harika

    tripadvisor logo
    avatar thumb 425serkan_
    Januar 1, 1970
  • star rating  Gayet kaliteli ve hizmeti harika bir mekan şiddetle öneriyorum bonfile ve şarap sunumu harikaydı tavsiye ederim D

    tripadvisor logo
    avatar thumb 80sedatp
    Januar 1, 1970
  • star rating  İlk defa geldik ama. Muhtesemdi herşey lezzet we sunum harikaydı serwis mükemmeldi kaliteli bir mekan herkese tavsiye ediyorum

    tripadvisor logo
    avatar thumb sedefo320
    Januar 1, 1970
  • star rating  Harika bir ortam etler inanılmaz lezzetli çalışanlar çok kibar ve çok ilgili. Tekrar tercih edeceğim. Barda Ozan Bey ile karşılaşırsanız çok şanslısınız demektir ne çeşit bir alkol isterseniz anında hazırlayıp... Devamını oku veriyor herkesin denemesi gerekli

    tripadvisor logo
    avatar thumb 452barand
    Januar 1, 1970
  • star rating  Arkadaşlarımla et yemek için tesadüfen keşfettiğimiz bir mekan.Et ve şarap zenginliği tatmin edici lezzet muhteşem mekan nezih çalışanlar güler yüzlü mutlaka gidin pişman olmazsınız... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb 534gulbahary
    Januar 1, 1970
  • star rating  Aile olarak kelicinde gezerken atmosferinden etkilenerek girdik. Ve gerçekten atmosfere uyumlu olarak lezzettede çok iyiler yediğimiz her yemeği beğenerek yedik. Herkese tavsiye ederiz. Herşey için teşekkürler....... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb 400y_lmazs
    Januar 1, 1970
  • star rating  10 numara 5 yıldız. Hayatımda yediğim en iyi et olabilir. Otantik bir atmosferi, kibar ekibi ile Kaleiçi'ndeki en iyi steak burada!

    tripadvisor logo
    avatar thumb onatovonatovic
    Januar 1, 1970
  • star rating  Yemekleri çok güzel,çok iyi bir mekan Herkes gelebilir memnun kalacak emin olun gerçekten güzel bir restorand

    tripadvisor logo
    avatar thumb 816_a_atayk
    Januar 1, 1970
GOOGLE
  • Посредственный стейк хауз. Брали т-бон и даллас. Мясо на четверку, выдержка присутствует, консистенция хорошая, вкусовые качества средние. Приготовлено на тройку. Принесли всё залитое соком, прожарку не поймали, пережарили. По цвету,... Devamını oku как будто электрогриль, на малой мощности, т. е. полувареное. Место посещать больше не планируем, будем искать альтернативу.

    Google Logo
    K & D Avatar K & D
  • Стейк шатобриан на открытом огне - просто нечто волшебное. Очень вкусный стейк. Рекомендую.

    Google Logo
    Elena Avatar Elena
  • Amazing Steak

    Google Logo
    Diane Harris Avatar Diane Harris
  • La viande est excellente (leurs boissons sans alcool aussi😍) et les serveurs sont super gentil ! Comptez 600 TL pour un plat (un des plus cher) et un cocktail.

    Google Logo
    Sonia C Avatar Sonia C
  • Excellente nourriture !

    Google Logo
    heda fofana Avatar heda fofana
  • Amazing restaurant, delicious food and very friendly staff, especially Feride. Feride was kind, helpful and looked after us really well the entire time, her warm nature made the whole experience... Devamını oku even better and we will be visiting this place again before we leave Antalya!

    Google Logo
    Mark0 OTRsoldier Avatar Mark0 OTRsoldier
2022 © Kaleiçi Steak Gastro Bar

CreaClick

Go to Top
WhatsApp
Email
Phone
WhatsApp
+905446680700
Phone
+905446680700
Email
info@kaleicisteakgastrobar.com