跳转至内容
+90 544 668 07 00info@kaleicisteakgastrobar.com
Facebook page opens in new windowInstagram page opens in new windowTripAdvisor page opens in new window
Kaleiçi Steak Gastro Bar
Steak House Restaurant
Kaleiçi Steak Gastro Bar
  • 主页
  • 关于我们
  • 菜单
  • 葡萄酒
  • 画廊
  • 联系方式
  • 预订
  • 简体中文
    • Türkçe (土耳其语)
    • English (英语)
    • Deutsch (德语)
    • Français (法语)
    • Русский (俄语)
    • 한국어 (韩语)


  • 简体中文


    • 土耳其语

    • 英语

    • 德语

    • 法语

    • 俄语

    • 韩语
  • 主页
  • 关于我们
  • 菜单
  • 葡萄酒
  • 画廊
  • 联系方式
  • 预订
  • 简体中文
    • Türkçe (土耳其语)
    • English (英语)
    • Deutsch (德语)
    • Français (法语)
    • Русский (俄语)
    • 한국어 (韩语)

画廊

INSTAGRAM

kaleicisteak

Follow on Instagram
TRIPADVISOR
  • star rating  Arkadaşlar ile birlikte girişteki etleri gördük ve denemek istedik dry aged Dallas steak t_bone ve ribeye steak sipariş ettik. Başlangıç olarak da beef carpacccio aldık ve hepsini ortaya söyledik hepsi... Devamını oku ayrı bir lezzetliydi. Ve porsiyonlar 500 Gr lık olarak geliyor. Bayıldık bundan sonra her haftasonu buraya geleceğiz.

    tripadvisor logo
    avatar thumb N3558WMmerta
    1月 1, 1970
  • star rating  Geçtiğimiz hafta ailecek gittik ve çok memnun kaldık.Yemeklerin servisi ve lezzeti mükemmeldi.Porsiyon olarakta gerçekten yeterliydi.Antalyada kaliteli hizmet veren sayılı restorantlardan birtanesi.Ayrıca fiyatlarda kalitesine oranla gayet uygun herkese tavsiye ediyorum.... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb Yusuf D
    1月 1, 1970
  • star rating  Antalya da kale içine yakışır mekan cok keyf aldik ailem ile çok güzel et yedik master sef ve ekibine tesekur ederiz mekan ve hizmet ve et cesitleri gorulmesi gerekir hersey... Devamını oku bir harika

    tripadvisor logo
    avatar thumb Dondu K
    1月 1, 1970
  • star rating  Gayet kaliteli ve hizmeti harika bir mekan şiddetle öneriyorum bonfile ve şarap sunumu harikaydı tavsiye ederim D

    tripadvisor logo
    avatar thumb 80sedatp
    1月 1, 1970
  • star rating  Hayatımda yediğim en güzel hamburger. Sunumlar harika. Çalışanlar çok ilgili. İçecekler yeterince soğuk.

    tripadvisor logo
    avatar thumb 918yi_itk
    1月 1, 1970
  • star rating  Konumu,mimarisi,personeli ve mükemmel lezzeti bir arada bulunduran eşsiz bir yer.sizi,sevdiklerinizi mutlu edecek biryer.hani bazı yerler için anlatılmaz yaşanır derler ya işte kaleici steak hause kesinlikle böyle bir yer.sadece birseye dikkat... Devamını oku etmeniz gerekiyor oda"lezzetli menüsü ile bağımlılık yapar"

    tripadvisor logo
    avatar thumb k0nyaalt_k
    1月 1, 1970
  • star rating  Arkadaşlarımla et yemek için tesadüfen keşfettiğimiz bir mekan.Et ve şarap zenginliği tatmin edici lezzet muhteşem mekan nezih çalışanlar güler yüzlü mutlaka gidin pişman olmazsınız... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb 534gulbahary
    1月 1, 1970
  • star rating  Yediğim en güzel hamburgerdi diyebilirim. Kaleiçinin en nezih mekanı. Mekan içerisinde cam kısımda tarihi değerler korunarak harika bir ortam oluşturulmuş. Mekanda iki kadın gönlümüzce eğlenebildik. Emeklerine ellerine sağlık. Her geldiğimde... Devamını oku uğrayacağım.

    tripadvisor logo
    avatar thumb 452asudes
    1月 1, 1970
  • star rating  Kaliteli servis,
    Kaliteli çalışan,
    Kaliteli müşteri.
    Tavsiye ederim.Gayet memnun kaldık.
    Adem Bey'e teşekkür ederiz kusursuz hizmet anlayışı için.

    tripadvisor logo
    avatar thumb Yavuz B
    1月 1, 1970
  • star rating  1. Sınıf etlerin kullanıldığı tecrübeli ustaların doğru pişirmesiyle ortaya çıkan harika lezzetler . Emeği geçen arkadaşların eline sağlık, tekrar görüşmek üzere .... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb fırat ö
    1月 1, 1970
GOOGLE
  • Amazing Steak

    Google Logo
    Diane Harris Avatar Diane Harris
  • Amazing restaurant, delicious food and very friendly staff, especially Feride. Feride was kind, helpful and looked after us really well the entire time, her warm nature made the whole experience... Devamını oku even better and we will be visiting this place again before we leave Antalya!

    Google Logo
    Mark0 OTRsoldier Avatar Mark0 OTRsoldier
  • Excellente nourriture !

    Google Logo
    heda fofana Avatar heda fofana
  • Стейк шатобриан на открытом огне - просто нечто волшебное. Очень вкусный стейк. Рекомендую.

    Google Logo
    Elena Avatar Elena
  • La viande est excellente (leurs boissons sans alcool aussi😍) et les serveurs sont super gentil ! Comptez 600 TL pour un plat (un des plus cher) et un cocktail.

    Google Logo
    Sonia C Avatar Sonia C
  • Посредственный стейк хауз. Брали т-бон и даллас. Мясо на четверку, выдержка присутствует, консистенция хорошая, вкусовые качества средние. Приготовлено на тройку. Принесли всё залитое соком, прожарку не поймали, пережарили. По цвету,... Devamını oku как будто электрогриль, на малой мощности, т. е. полувареное. Место посещать больше не планируем, будем искать альтернативу.

    Google Logo
    K & D Avatar K & D
2022 © Kaleiçi Steak Gastro Bar

CreaClick

Go to Top
WhatsApp
Email
Phone
WhatsApp
+905446680700
Phone
+905446680700
Email
info@kaleicisteakgastrobar.com