Aller au contenu
+90 544 668 07 00info@kaleicisteakgastrobar.com
Facebook page opens in new windowInstagram page opens in new windowTripAdvisor page opens in new window
Kaleiçi Steak Gastro Bar
Steak House Restaurant
Kaleiçi Steak Gastro Bar
  • Page d’accueil
  • À propos de nous
  • Menu
  • Vins
  • Galerie
  • Contact
  • Réservation
  • Français
    • Türkçe (Turc)
    • English (Anglais)
    • Deutsch (Allemand)
    • Русский (Russe)
    • 한국어 (Coréen)
    • 简体中文 (Chinois simplifié)


  • Français


    • Turc

    • Anglais

    • Allemand

    • Russe

    • Coréen

    • Chinois simplifié
  • Page d’accueil
  • À propos de nous
  • Menu
  • Vins
  • Galerie
  • Contact
  • Réservation
  • Français
    • Türkçe (Turc)
    • English (Anglais)
    • Deutsch (Allemand)
    • Русский (Russe)
    • 한국어 (Coréen)
    • 简体中文 (Chinois simplifié)

Galerie

INSTAGRAM

kaleicisteak

Suivre sur Instagram
TRIPADVISOR
  • star rating  Antalya da kale içine yakışır mekan cok keyf aldik ailem ile çok güzel et yedik master sef ve ekibine tesekur ederiz mekan ve hizmet ve et cesitleri gorulmesi gerekir hersey... Devamını oku bir harika

    tripadvisor logo
    avatar thumb Dondu K
    janvier 1, 1970
  • star rating  Gayet kaliteli ve hizmeti harika bir mekan şiddetle öneriyorum bonfile ve şarap sunumu harikaydı tavsiye ederim D

    tripadvisor logo
    avatar thumb 80sedatp
    janvier 1, 1970
  • star rating  Eşimle devamlı olarak ziyaret ettiğim bir restoran. Dinlendirilmiş etleri çok lezzetli. Kesinlikle tavsiye ediyorum

    tripadvisor logo
    avatar thumb Baybars_0227
    janvier 1, 1970
  • star rating  Eşimle beraber güzel bir akşam yemeği çok güzel ol tavsiyem sizde eşinizle birlikte güzel bir akşam yemeği yiyip mutlu

    tripadvisor logo
    avatar thumb Sinirli k
    janvier 1, 1970
  • star rating  Antalya’nın en iyi et restoranı muhakkak ziyaret edilmesi gereken bir tesis etleri çok lezzetli ve sunum harika

    tripadvisor logo
    avatar thumb 425serkan_
    janvier 1, 1970
  • star rating  Tavsiye üzerine gittik hakikaten muhteşem di Dallas steak hem çok büyük hemde çok lezzetliydi hizmette çok iyi idi tavsiye ediyoruz

    tripadvisor logo
    avatar thumb 439emres
    janvier 1, 1970
  • star rating  Geçtiğimiz hafta ailecek gittik ve çok memnun kaldık.Yemeklerin servisi ve lezzeti mükemmeldi.Porsiyon olarakta gerçekten yeterliydi.Antalyada kaliteli hizmet veren sayılı restorantlardan birtanesi.Ayrıca fiyatlarda kalitesine oranla gayet uygun herkese tavsiye ediyorum.... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb Yusuf D
    janvier 1, 1970
  • star rating  Arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim gerçekten çok memnun kaldım. İlgi ve alaka için çok teşekkür ediyorum iyi çalışmalar

    tripadvisor logo
    avatar thumb Scenic60364509799
    janvier 1, 1970
  • star rating  Hayatımda daha güzel bir et yemedim ve çevreye göre fiyatları çok uygun.Mükemmel bir mekan herkese tavsiye ederim.

    tripadvisor logo
    avatar thumb OnurTimbiloglu
    janvier 1, 1970
  • star rating  Hayatımda yediğim en güzel hamburger. Sunumlar harika. Çalışanlar çok ilgili. İçecekler yeterince soğuk.

    tripadvisor logo
    avatar thumb 918yi_itk
    janvier 1, 1970
GOOGLE
  • Amazing restaurant, delicious food and very friendly staff, especially Feride. Feride was kind, helpful and looked after us really well the entire time, her warm nature made the whole experience... Devamını oku even better and we will be visiting this place again before we leave Antalya!

    Google Logo
    Mark0 OTRsoldier Avatar Mark0 OTRsoldier
  • Excellente nourriture !

    Google Logo
    heda fofana Avatar heda fofana
  • Стейк шатобриан на открытом огне - просто нечто волшебное. Очень вкусный стейк. Рекомендую.

    Google Logo
    Elena Avatar Elena
  • Amazing Steak

    Google Logo
    Diane Harris Avatar Diane Harris
  • La viande est excellente (leurs boissons sans alcool aussi😍) et les serveurs sont super gentil ! Comptez 600 TL pour un plat (un des plus cher) et un cocktail.

    Google Logo
    Sonia C Avatar Sonia C
  • Посредственный стейк хауз. Брали т-бон и даллас. Мясо на четверку, выдержка присутствует, консистенция хорошая, вкусовые качества средние. Приготовлено на тройку. Принесли всё залитое соком, прожарку не поймали, пережарили. По цвету,... Devamını oku как будто электрогриль, на малой мощности, т. е. полувареное. Место посещать больше не планируем, будем искать альтернативу.

    Google Logo
    K & D Avatar K & D
2022 © Kaleiçi Steak Gastro Bar

CreaClick

Aller en haut
WhatsApp
Email
Phone
WhatsApp
+905446680700
Phone
+905446680700
Email
info@kaleicisteakgastrobar.com