Skip to content
+90 544 668 07 00info@kaleicisteakgastrobar.com
Facebook page opens in new windowInstagram page opens in new windowTripAdvisor page opens in new window
Kaleiçi Steak Gastro Bar
Steak House Restaurant
Kaleiçi Steak Gastro Bar
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Menü
  • Şaraplar
  • Galeri
  • İletişim
  • Rezervasyon
  • Shuttle Service
  • Türkçe
    • English (İngilizce)
    • Deutsch (Almanca)
    • Français (Fransızca)
    • Русский (Rusça)
    • 한국어 (Kore dili)
    • 简体中文 (Modern Çince)


  • Türkçe


    • İngilizce

    • Almanca

    • Fransızca

    • Rusça

    • Kore dili

    • Modern Çince
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Menü
  • Şaraplar
  • Galeri
  • İletişim
  • Rezervasyon
  • Shuttle Service
  • Türkçe
    • English (İngilizce)
    • Deutsch (Almanca)
    • Français (Fransızca)
    • Русский (Rusça)
    • 한국어 (Kore dili)
    • 简体中文 (Modern Çince)

GALERİ

INSTAGRAM

kaleicisteak

Instagram'da takip et
TRIPADVISOR
  • star rating  Kaliteli servis,
    Kaliteli çalışan,
    Kaliteli müşteri.
    Tavsiye ederim.Gayet memnun kaldık.
    Adem Bey'e teşekkür ederiz kusursuz hizmet anlayışı için.

    tripadvisor logo
    avatar thumb Yavuz B
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Yazacaklarım yetersiz kalacağı bir Steak hause gerçekten. Bu Restaurant a çok güzel ve lezzetli .kaliteli hizmet ve sunumları gerçekten harika . Steak yemeyi düşünüyorsanız ilk adresiniz burası olmalı kesinlikle ve... Devamını oku şiddetle tavsiye ederim Teşekkür Adem bey :) bu

    tripadvisor logo
    avatar thumb 477metiny
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Antalya’nın en iyi et restoranı muhakkak ziyaret edilmesi gereken bir tesis etleri çok lezzetli ve sunum harika

    tripadvisor logo
    avatar thumb 425serkan_
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Aile olarak kelicinde gezerken atmosferinden etkilenerek girdik. Ve gerçekten atmosfere uyumlu olarak lezzettede çok iyiler yediğimiz her yemeği beğenerek yedik. Herkese tavsiye ederiz. Herşey için teşekkürler....... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb 400y_lmazs
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Misafirlerimizle birlikte mükemmel bir akşam yemeği yedik restaurantta girişten restauranttan ayrılısa kadar çalışanların güler yüzü samimiyeti ve içtenliği bizi çok etkiledi,servis edilen hamburgeri kelimelere sıgdıramam sosundan ekmeğine kadar parmak patatesine... Devamını oku kadar harikuladeydi resmen tadı damağımda kaldı kesinlikle yediğim en lezzetli hamburgerdi,Antalya'ya gelip ziyaret etmeden gidilmemesi gerek. Yerlerin başında geliyor bence her şey için teşekkürler Kaleiçi Steak house

    tripadvisor logo
    avatar thumb Aysegul_19071903
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Harika bir ortam etler inanılmaz lezzetli çalışanlar çok kibar ve çok ilgili. Tekrar tercih edeceğim. Barda Ozan Bey ile karşılaşırsanız çok şanslısınız demektir ne çeşit bir alkol isterseniz anında hazırlayıp... Devamını oku veriyor herkesin denemesi gerekli

    tripadvisor logo
    avatar thumb 452barand
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Kaleiçinin en güzel restoranı bana göre müze üzerinde cam zeminde yemek yemek keyifli. Ayrıca dinlendirilmiş etleri pamuk gibi yumuşak. Servisi kaliteli ve temiz. Tekrar görüşmek dileğiyle... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb 139asya_
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Gayet kaliteli ve hizmeti harika bir mekan şiddetle öneriyorum bonfile ve şarap sunumu harikaydı tavsiye ederim D

    tripadvisor logo
    avatar thumb 80sedatp
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Çok iyi yemekler yediğim en iyi etlerden biriydi mekan çok iyi servis mükemmeldi bütün arkadaşlarıma önericem

    tripadvisor logo
    avatar thumb MuffinMan98
    Ocak 1, 1970
  • star rating  Hayatımda daha güzel bir et yemedim ve çevreye göre fiyatları çok uygun.Mükemmel bir mekan herkese tavsiye ederim.

    tripadvisor logo
    avatar thumb OnurTimbiloglu
    Ocak 1, 1970
GOOGLE
  • Стейк шатобриан на открытом огне - просто нечто волшебное. Очень вкусный стейк. Рекомендую.

    Google Logo
    Elena Avatar Elena
  • Amazing restaurant, delicious food and very friendly staff, especially Feride. Feride was kind, helpful and looked after us really well the entire time, her warm nature made the whole experience... Devamını oku even better and we will be visiting this place again before we leave Antalya!

    Google Logo
    Mark0 OTRsoldier Avatar Mark0 OTRsoldier
  • Amazing Steak

    Google Logo
    Diane Harris Avatar Diane Harris
  • Excellente nourriture !

    Google Logo
    heda fofana Avatar heda fofana
  • La viande est excellente (leurs boissons sans alcool aussi😍) et les serveurs sont super gentil ! Comptez 600 TL pour un plat (un des plus cher) et un cocktail.

    Google Logo
    Sonia C Avatar Sonia C
  • Посредственный стейк хауз. Брали т-бон и даллас. Мясо на четверку, выдержка присутствует, консистенция хорошая, вкусовые качества средние. Приготовлено на тройку. Принесли всё залитое соком, прожарку не поймали, пережарили. По цвету,... Devamını oku как будто электрогриль, на малой мощности, т. е. полувареное. Место посещать больше не планируем, будем искать альтернативу.

    Google Logo
    K & D Avatar K & D
2022 © Kaleiçi Steak Gastro Bar

CreaClick

Go to Top
WhatsApp
Email
Phone
WhatsApp
+905446680700
Phone
+905446680700
Email
info@kaleicisteakgastrobar.com