Перейти к содержанию
+90 544 668 07 00info@kaleicisteakgastrobar.com
Страница Facebook открывается в новом окнеСтраница Instagram открывается в новом окнеСтраница TripAdvisor открывается в новом окне
Kaleiçi Steak Gastro Bar
Steak House Restaurant
Kaleiçi Steak Gastro Bar
  • Домашняя страница
  • О нас
  • Меню
  • Вина
  • Галерея
  • Связаться с
  • Бронирование
  • Русский
    • Türkçe (Турецкий)
    • English (Английский)
    • Deutsch (Немецкий)
    • Français (Французский)
    • 한국어 (Корейский)
    • 简体中文 (Китайский (упрощенный))


  • Русский


    • Турецкий

    • Английский

    • Немецкий

    • Французский

    • Корейский

    • Китайский (упрощенный)
  • Домашняя страница
  • О нас
  • Меню
  • Вина
  • Галерея
  • Связаться с
  • Бронирование
  • Русский
    • Türkçe (Турецкий)
    • English (Английский)
    • Deutsch (Немецкий)
    • Français (Французский)
    • 한국어 (Корейский)
    • 简体中文 (Китайский (упрощенный))

Галерея

INSTAGRAM

kaleicisteak

Подписаться в Instagram
TRIPADVISOR
  • star rating  Konumu,mimarisi,personeli ve mükemmel lezzeti bir arada bulunduran eşsiz bir yer.sizi,sevdiklerinizi mutlu edecek biryer.hani bazı yerler için anlatılmaz yaşanır derler ya işte kaleici steak hause kesinlikle böyle bir yer.sadece birseye dikkat... Devamını oku etmeniz gerekiyor oda"lezzetli menüsü ile bağımlılık yapar"

    tripadvisor logo
    avatar thumb k0nyaalt_k
    1 января, 1970
  • star rating  Kaliteli servis,
    Kaliteli çalışan,
    Kaliteli müşteri.
    Tavsiye ederim.Gayet memnun kaldık.
    Adem Bey'e teşekkür ederiz kusursuz hizmet anlayışı için.

    tripadvisor logo
    avatar thumb Yavuz B
    1 января, 1970
  • star rating  Gerçekten iyi bir et yemek istiyorsanız şiddetle tavsiye ederim burası antalyanın en iyi et restoranlarını şüphesiz geride bırakır tadı hâlâ damağım da teşekkürler... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb dogukanp469
    1 января, 1970
  • star rating  Eşik ve Kızım ile devamlı olarak ziyaret ettiğimiz bir restoran gerçekten bu restoranda et yediğimizi hissediyoruz. Devamlı olarakta geliyoruz. Herkese tavsiyem mutlaka t.bone steak ve et tartar ı denemesi. Emeği... Devamını oku geçen herkese teşekkür ediyorum. Tekrar görüşmek dileğiyle

    tripadvisor logo
    avatar thumb hayrettin a
    1 января, 1970
  • star rating  Kaleicistake çok güzel bir mekan kaliteli hizmeti tarihi eserlerin üzerinde yediğim en güzel et idi master şefin eline sağlık teşekkür ediyorum. kale içine yakışan bir mekan... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb ORHAN K
    1 января, 1970
  • star rating  Hayatımda yediğim en güzel hamburger. Sunumlar harika. Çalışanlar çok ilgili. İçecekler yeterince soğuk.

    tripadvisor logo
    avatar thumb 918yi_itk
    1 января, 1970
  • star rating  10/10 müthiş lezzet,kaliteli hizmet,harika ambians. Antalya'da etin bir numaralı adresi... Rakipsiz olduğunu düşünüyorum.

    tripadvisor logo
    avatar thumb Ozan Utku K
    1 января, 1970
  • star rating  Kale içine geldiğimde mutlaka uğradığım nadide mekandır hizmet kalitesi ve ürünleri lezzeti muhteşem Kaleiçisitek çalışanlarına teşekkür ederim kalite den ödün vermeyen mekan... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb OrhanK309
    1 января, 1970
  • star rating  10 numara 5 yıldız. Hayatımda yediğim en iyi et olabilir. Otantik bir atmosferi, kibar ekibi ile Kaleiçi'ndeki en iyi steak burada!

    tripadvisor logo
    avatar thumb onatovonatovic
    1 января, 1970
  • star rating  Bu güzel işletmeye tesadüfen geldik ve bunu buraya yazmayı gerçekten borç biliyorum . Harika bir işletme özellikle Texas steak kesinlikle denemelisiniz . Avrupa’da bir çok bölgede denemiş olduğum bu eti... Devamını oku burada yediğime çok mutlu oldum. Bizlere servis esnasında yardımcı olan ve öneriler veren Adem bey’ e ayrı teşekkür ederim birde o et şov tabi ki unutulmaz . Salatalar harika . Kesinlikle hijyene ve hizmete önem veren bir işletme

    tripadvisor logo
    avatar thumb bybasgan
    1 января, 1970
GOOGLE
  • Стейк шатобриан на открытом огне - просто нечто волшебное. Очень вкусный стейк. Рекомендую.

    Google Logo
    Elena Avatar Elena
  • Посредственный стейк хауз. Брали т-бон и даллас. Мясо на четверку, выдержка присутствует, консистенция хорошая, вкусовые качества средние. Приготовлено на тройку. Принесли всё залитое соком, прожарку не поймали, пережарили. По цвету,... Devamını oku как будто электрогриль, на малой мощности, т. е. полувареное. Место посещать больше не планируем, будем искать альтернативу.

    Google Logo
    K & D Avatar K & D
  • Amazing Steak

    Google Logo
    Diane Harris Avatar Diane Harris
  • Amazing restaurant, delicious food and very friendly staff, especially Feride. Feride was kind, helpful and looked after us really well the entire time, her warm nature made the whole experience... Devamını oku even better and we will be visiting this place again before we leave Antalya!

    Google Logo
    Mark0 OTRsoldier Avatar Mark0 OTRsoldier
  • Excellente nourriture !

    Google Logo
    heda fofana Avatar heda fofana
  • La viande est excellente (leurs boissons sans alcool aussi😍) et les serveurs sont super gentil ! Comptez 600 TL pour un plat (un des plus cher) et un cocktail.

    Google Logo
    Sonia C Avatar Sonia C
2022 © Kaleiçi Steak Gastro Bar

CreaClick

Вверх
WhatsApp
Email
Phone
WhatsApp
+905446680700
Phone
+905446680700
Email
info@kaleicisteakgastrobar.com