Skip to content
+90 544 668 07 00info@kaleicisteakgastrobar.com
Facebook page opens in new windowInstagram page opens in new windowTripAdvisor page opens in new window
Kaleiçi Steak Gastro Bar
Steak House Restaurant
Kaleiçi Steak Gastro Bar
  • 홈페이지
  • 회사 소개
  • 메뉴
  • 와인
  • 갤러리
  • 연락처
  • 예약
  • 한국어
    • Türkçe (터어키어)
    • English (영어)
    • Deutsch (독어)
    • Français (불어)
    • Русский (러시아어)
    • 简体中文 (중국어 간체)


  • 한국어


    • 터어키어

    • 영어

    • 독어

    • 불어

    • 러시아어

    • 중국어 간체
  • 홈페이지
  • 회사 소개
  • 메뉴
  • 와인
  • 갤러리
  • 연락처
  • 예약
  • 한국어
    • Türkçe (터어키어)
    • English (영어)
    • Deutsch (독어)
    • Français (불어)
    • Русский (러시아어)
    • 简体中文 (중국어 간체)

갤러리

INSTAGRAM

kaleicisteak

인스타그램 팔로우하기
TRIPADVISOR
  • star rating  3 4 kişilik arkadaş grubu ile gitmiştik.Harika ambiansı ve ortamı vardı.Biz şatobiryan denedik şüphesiz Antalyada yediğim en etti.Tüm çalışanlara teşekkür ederim.Herkese kesinlikle tavsiye ederim.... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb Emircan45
    1월 1, 1970
  • star rating  Mükemmel yemekler ve güzel servis için çok teşekkür ederiz. Etler şahane uğramadan geçilmemesi gereken biryer✨

    tripadvisor logo
    avatar thumb Huseyin-0746
    1월 1, 1970
  • star rating  Eşimle beraber güzel bir akşam yemeği çok güzel ol tavsiyem sizde eşinizle birlikte güzel bir akşam yemeği yiyip mutlu

    tripadvisor logo
    avatar thumb Sinirli k
    1월 1, 1970
  • star rating  Eşimle devamlı olarak ziyaret ettiğim bir restoran. Dinlendirilmiş etleri çok lezzetli. Kesinlikle tavsiye ediyorum

    tripadvisor logo
    avatar thumb Baybars_0227
    1월 1, 1970
  • star rating  Ailemle birlikte keyifli bir akşam yemeği için tavsiye edilen Kaleiçi steak de herşey çok güzeldi teşekkürlerimi sun

    tripadvisor logo
    avatar thumb aligU9535LH
    1월 1, 1970
  • star rating  Aile olarak kelicinde gezerken atmosferinden etkilenerek girdik. Ve gerçekten atmosfere uyumlu olarak lezzettede çok iyiler yediğimiz her yemeği beğenerek yedik. Herkese tavsiye ederiz. Herşey için teşekkürler....... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb 400y_lmazs
    1월 1, 1970
  • star rating  Gerçekten iyi bir et yemek istiyorsanız şiddetle tavsiye ederim burası antalyanın en iyi et restoranlarını şüphesiz geride bırakır tadı hâlâ damağım da teşekkürler... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb dogukanp469
    1월 1, 1970
  • star rating  çok iyiydi elinize sağlık özellikle t bone steak çok lezzetliydi, ortam ambians efsaneydi herkese tavsiye ederim.

    tripadvisor logo
    avatar thumb yigitzip
    1월 1, 1970
  • star rating  Kaleicinin tarihini yansittigi harika bir et restoranti. Etlerdeki lezzeti hicbiryerde bulamassiniz. Hayatimda yedigim en iyi t-bon

    tripadvisor logo
    avatar thumb geylaniy
    1월 1, 1970
  • star rating  Harika yeteneklerinizle harmanladığınız muhteşem bir lezzet, sunum, güler yüzünüz ve özveriniz için çok teşekkür ederim ..

    tripadvisor logo
    avatar thumb Ezgiagzi
    1월 1, 1970
GOOGLE
  • Excellente nourriture !

    Google Logo
    heda fofana Avatar heda fofana
  • Стейк шатобриан на открытом огне - просто нечто волшебное. Очень вкусный стейк. Рекомендую.

    Google Logo
    Elena Avatar Elena
  • Amazing restaurant, delicious food and very friendly staff, especially Feride. Feride was kind, helpful and looked after us really well the entire time, her warm nature made the whole experience... Devamını oku even better and we will be visiting this place again before we leave Antalya!

    Google Logo
    Mark0 OTRsoldier Avatar Mark0 OTRsoldier
  • La viande est excellente (leurs boissons sans alcool aussi😍) et les serveurs sont super gentil ! Comptez 600 TL pour un plat (un des plus cher) et un cocktail.

    Google Logo
    Sonia C Avatar Sonia C
  • Посредственный стейк хауз. Брали т-бон и даллас. Мясо на четверку, выдержка присутствует, консистенция хорошая, вкусовые качества средние. Приготовлено на тройку. Принесли всё залитое соком, прожарку не поймали, пережарили. По цвету,... Devamını oku как будто электрогриль, на малой мощности, т. е. полувареное. Место посещать больше не планируем, будем искать альтернативу.

    Google Logo
    K & D Avatar K & D
  • Amazing Steak

    Google Logo
    Diane Harris Avatar Diane Harris
2022 © Kaleiçi Steak Gastro Bar

CreaClick

Go to Top
WhatsApp
Email
Phone
WhatsApp
+905446680700
Phone
+905446680700
Email
info@kaleicisteakgastrobar.com