Skip to content
+90 544 668 07 00info@kaleicisteakgastrobar.com
Facebook page opens in new windowInstagram page opens in new windowTripAdvisor page opens in new window
Kaleiçi Steak Gastro Bar
Steak House Restaurant
Kaleiçi Steak Gastro Bar
  • 홈페이지
  • 회사 소개
  • 메뉴
  • 와인
  • 갤러리
  • 연락처
  • 예약
  • 한국어
    • Türkçe (터어키어)
    • English (영어)
    • Deutsch (독어)
    • Français (불어)
    • Русский (러시아어)
    • 简体中文 (중국어 간체)


  • 한국어


    • 터어키어

    • 영어

    • 독어

    • 불어

    • 러시아어

    • 중국어 간체
  • 홈페이지
  • 회사 소개
  • 메뉴
  • 와인
  • 갤러리
  • 연락처
  • 예약
  • 한국어
    • Türkçe (터어키어)
    • English (영어)
    • Deutsch (독어)
    • Français (불어)
    • Русский (러시아어)
    • 简体中文 (중국어 간체)

갤러리

INSTAGRAM

kaleicisteak

인스타그램 팔로우하기
TRIPADVISOR
  • star rating  İlk defa geldik ama. Muhtesemdi herşey lezzet we sunum harikaydı serwis mükemmeldi kaliteli bir mekan herkese tavsiye ediyorum

    tripadvisor logo
    avatar thumb sedefo320
    1월 1, 1970
  • star rating  Cok lezzetli ve kaliteli bir mekan sunum ve etler mükemmel ailecek gelebileceginiz nezih bi mekan herkese tawsiye ediyorum.....

    tripadvisor logo
    avatar thumb g_khank140
    1월 1, 1970
  • star rating  Antalya tatilimizi 2 kat güzelleştiren bir kalite Hizmet en yüksek seviyede, çalışanlar çok güler yüzlü. Hayatımda yediğim en kaliteli et

    tripadvisor logo
    avatar thumb Elif Ö
    1월 1, 1970
  • star rating  Kale içine geldiğimde mutlaka uğradığım nadide mekandır hizmet kalitesi ve ürünleri lezzeti muhteşem Kaleiçisitek çalışanlarına teşekkür ederim kalite den ödün vermeyen mekan... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb OrhanK309
    1월 1, 1970
  • star rating  Kaleicistake çok güzel bir mekan kaliteli hizmeti tarihi eserlerin üzerinde yediğim en güzel et idi master şefin eline sağlık teşekkür ediyorum. kale içine yakışan bir mekan... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb ORHAN K
    1월 1, 1970
  • star rating  Hem ailecek hem de arkadaşlar ile gelinmesi gereken bir yer. Çalışanlar çok saygılı ve ilgiliydi. Fiyat olarak da oldukça uygun.

    tripadvisor logo
    avatar thumb furkanzeen
    1월 1, 1970
  • star rating  Arkadaşlar ile birlikte akşam yemeği için gittiğimiz bu restoranda servisinden sunumlarına kadar mükemmel bir restoran mutlaka bir kez de olsa gelin burayı deneyin derim... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb deniz_157
    1월 1, 1970
  • star rating  Yer çok güzel di anlattıkları kadar vardı arkadaşlarımla yemek yemeye gittim tasfiye üzerine herşey çok güzel di tskr

    tripadvisor logo
    avatar thumb Arda G
    1월 1, 1970
  • star rating  Aile olarak kelicinde gezerken atmosferinden etkilenerek girdik. Ve gerçekten atmosfere uyumlu olarak lezzettede çok iyiler yediğimiz her yemeği beğenerek yedik. Herkese tavsiye ederiz. Herşey için teşekkürler....... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb 400y_lmazs
    1월 1, 1970
  • star rating  Harika bir ortam etler inanılmaz lezzetli çalışanlar çok kibar ve çok ilgili. Tekrar tercih edeceğim. Barda Ozan Bey ile karşılaşırsanız çok şanslısınız demektir ne çeşit bir alkol isterseniz anında hazırlayıp... Devamını oku veriyor herkesin denemesi gerekli

    tripadvisor logo
    avatar thumb 452barand
    1월 1, 1970
GOOGLE
  • Стейк шатобриан на открытом огне - просто нечто волшебное. Очень вкусный стейк. Рекомендую.

    Google Logo
    Elena Avatar Elena
  • Amazing Steak

    Google Logo
    Diane Harris Avatar Diane Harris
  • La viande est excellente (leurs boissons sans alcool aussi😍) et les serveurs sont super gentil ! Comptez 600 TL pour un plat (un des plus cher) et un cocktail.

    Google Logo
    Sonia C Avatar Sonia C
  • Amazing restaurant, delicious food and very friendly staff, especially Feride. Feride was kind, helpful and looked after us really well the entire time, her warm nature made the whole experience... Devamını oku even better and we will be visiting this place again before we leave Antalya!

    Google Logo
    Mark0 OTRsoldier Avatar Mark0 OTRsoldier
  • Excellente nourriture !

    Google Logo
    heda fofana Avatar heda fofana
  • Посредственный стейк хауз. Брали т-бон и даллас. Мясо на четверку, выдержка присутствует, консистенция хорошая, вкусовые качества средние. Приготовлено на тройку. Принесли всё залитое соком, прожарку не поймали, пережарили. По цвету,... Devamını oku как будто электрогриль, на малой мощности, т. е. полувареное. Место посещать больше не планируем, будем искать альтернативу.

    Google Logo
    K & D Avatar K & D
2022 © Kaleiçi Steak Gastro Bar

CreaClick

Go to Top
WhatsApp
Email
Phone
WhatsApp
+905446680700
Phone
+905446680700
Email
info@kaleicisteakgastrobar.com