Aller au contenu
+90 544 668 07 00info@kaleicisteakgastrobar.com
Facebook page opens in new windowInstagram page opens in new windowTripAdvisor page opens in new window
Kaleiçi Steak Gastro Bar
Steak House Restaurant
Kaleiçi Steak Gastro Bar
  • Page d’accueil
  • À propos de nous
  • Menu
  • Vins
  • Galerie
  • Contact
  • Réservation
  • Français
    • Türkçe (Turc)
    • English (Anglais)
    • Deutsch (Allemand)
    • Русский (Russe)
    • 한국어 (Coréen)
    • 简体中文 (Chinois simplifié)


  • Français


    • Turc

    • Anglais

    • Allemand

    • Russe

    • Coréen

    • Chinois simplifié
  • Page d’accueil
  • À propos de nous
  • Menu
  • Vins
  • Galerie
  • Contact
  • Réservation
  • Français
    • Türkçe (Turc)
    • English (Anglais)
    • Deutsch (Allemand)
    • Русский (Russe)
    • 한국어 (Coréen)
    • 简体中文 (Chinois simplifié)

Galerie

INSTAGRAM

kaleicisteak

Suivre sur Instagram
TRIPADVISOR
  • star rating  Antalya da kale içine yakışır mekan cok keyf aldik ailem ile çok güzel et yedik master sef ve ekibine tesekur ederiz mekan ve hizmet ve et cesitleri gorulmesi gerekir hersey... Devamını oku bir harika

    tripadvisor logo
    avatar thumb Dondu K
    janvier 1, 1970
  • star rating  Elinize sağlık. Antalya'da kendi konseptindeki en iyi steak gastro bar. Etinden salatasına kadar her şey çok lezzetliydi. Güler yüzlü çalışanları ve güzel ortamı, ambiansı da mekanın kalitesini de kanıtlar nitelikte.... Devamını oku Kaleiçi'ne her gidildiğinde uğranılması gereken bir mekan. Herkese tavsiye ederim.

    tripadvisor logo
    avatar thumb 993arasb
    janvier 1, 1970
  • star rating  2000 yıllık tarihi mekanın üzerinde gayet başarılı dryged yiyosunuz kötü olması imkansız harika yemekler harika hizmet kesinlikle tavsiye ediyorum

    tripadvisor logo
    avatar thumb dogukanp123
    janvier 1, 1970
  • star rating  Bu güzel işletmeye tesadüfen geldik ve bunu buraya yazmayı gerçekten borç biliyorum . Harika bir işletme özellikle Texas steak kesinlikle denemelisiniz . Avrupa’da bir çok bölgede denemiş olduğum bu eti... Devamını oku burada yediğime çok mutlu oldum. Bizlere servis esnasında yardımcı olan ve öneriler veren Adem bey’ e ayrı teşekkür ederim birde o et şov tabi ki unutulmaz . Salatalar harika . Kesinlikle hijyene ve hizmete önem veren bir işletme

    tripadvisor logo
    avatar thumb bybasgan
    janvier 1, 1970
  • star rating  Hayatımda daha güzel bir et yemedim ve çevreye göre fiyatları çok uygun.Mükemmel bir mekan herkese tavsiye ederim.

    tripadvisor logo
    avatar thumb OnurTimbiloglu
    janvier 1, 1970
  • star rating  Harika yeteneklerinizle harmanladığınız muhteşem bir lezzet, sunum, güler yüzünüz ve özveriniz için çok teşekkür ederim ..

    tripadvisor logo
    avatar thumb Ezgiagzi
    janvier 1, 1970
  • star rating  Gayet kaliteli ve hizmeti harika bir mekan şiddetle öneriyorum bonfile ve şarap sunumu harikaydı tavsiye ederim D

    tripadvisor logo
    avatar thumb 80sedatp
    janvier 1, 1970
  • star rating  Hem ailecek hem de arkadaşlar ile gelinmesi gereken bir yer. Çalışanlar çok saygılı ve ilgiliydi. Fiyat olarak da oldukça uygun.

    tripadvisor logo
    avatar thumb furkanzeen
    janvier 1, 1970
  • star rating  Çok iyi yemekler yediğim en iyi etlerden biriydi mekan çok iyi servis mükemmeldi bütün arkadaşlarıma önericem

    tripadvisor logo
    avatar thumb MuffinMan98
    janvier 1, 1970
  • star rating  Cok lezzetli ve kaliteli bir mekan sunum ve etler mükemmel ailecek gelebileceginiz nezih bi mekan herkese tawsiye ediyorum.....

    tripadvisor logo
    avatar thumb g_khank140
    janvier 1, 1970
GOOGLE
  • La viande est excellente (leurs boissons sans alcool aussi😍) et les serveurs sont super gentil ! Comptez 600 TL pour un plat (un des plus cher) et un cocktail.

    Google Logo
    Sonia C Avatar Sonia C
  • Стейк шатобриан на открытом огне - просто нечто волшебное. Очень вкусный стейк. Рекомендую.

    Google Logo
    Elena Avatar Elena
  • Amazing Steak

    Google Logo
    Diane Harris Avatar Diane Harris
  • Excellente nourriture !

    Google Logo
    heda fofana Avatar heda fofana
  • Amazing restaurant, delicious food and very friendly staff, especially Feride. Feride was kind, helpful and looked after us really well the entire time, her warm nature made the whole experience... Devamını oku even better and we will be visiting this place again before we leave Antalya!

    Google Logo
    Mark0 OTRsoldier Avatar Mark0 OTRsoldier
  • Посредственный стейк хауз. Брали т-бон и даллас. Мясо на четверку, выдержка присутствует, консистенция хорошая, вкусовые качества средние. Приготовлено на тройку. Принесли всё залитое соком, прожарку не поймали, пережарили. По цвету,... Devamını oku как будто электрогриль, на малой мощности, т. е. полувареное. Место посещать больше не планируем, будем искать альтернативу.

    Google Logo
    K & D Avatar K & D
2022 © Kaleiçi Steak Gastro Bar

CreaClick

Aller en haut
WhatsApp
Email
Phone
WhatsApp
+905446680700
Phone
+905446680700
Email
info@kaleicisteakgastrobar.com