Zum Inhalt springen
+90 544 668 07 00info@kaleicisteakgastrobar.com
Facebook page opens in new windowInstagram page opens in new windowTripAdvisor page opens in new window
Kaleiçi Steak Gastro Bar
Steak House Restaurant
Kaleiçi Steak Gastro Bar
  • Homepage
  • Über uns
  • Menü
  • Weine
  • Galerie
  • Kontakt
  • Reservierung
  • Deutsch
    • Türkçe (Türkisch)
    • English (Englisch)
    • Français (Französisch)
    • Русский (Russisch)
    • 한국어 (Koreanisch)
    • 简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)


  • Deutsch


    • Türkisch

    • Englisch

    • Französisch

    • Russisch

    • Koreanisch

    • Vereinfachtes Chinesisch
  • Homepage
  • Über uns
  • Menü
  • Weine
  • Galerie
  • Kontakt
  • Reservierung
  • Deutsch
    • Türkçe (Türkisch)
    • English (Englisch)
    • Français (Französisch)
    • Русский (Russisch)
    • 한국어 (Koreanisch)
    • 简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)

Galerie

INSTAGRAM

kaleicisteak

Auf Instagram folgen
TRIPADVISOR
  • star rating  Harika bir ortam etler inanılmaz lezzetli çalışanlar çok kibar ve çok ilgili. Tekrar tercih edeceğim. Barda Ozan Bey ile karşılaşırsanız çok şanslısınız demektir ne çeşit bir alkol isterseniz anında hazırlayıp... Devamını oku veriyor herkesin denemesi gerekli

    tripadvisor logo
    avatar thumb 452barand
    Januar 1, 1970
  • star rating  Her gittiğim yerde az orta pişmiş yiyorum. Yediğim en iyi az orta pişmiş etlerdendi. Az orta pişmiş diye söylüyorum çünkü arkadaşlarımdan da bazıları benim gibi hafif kanlı ve sulu sulu... Devamını oku seviyor. Orta desen istediğini alamıyosun. Az pişmiş fazla geliyor. Anlatmak istediğim etin pişme ayarını falan bile derece ile ölçerek yapıyorlar sanırım. Tam istediğim gibiydi ve herkes istediği şekilde tam karşılığını aldı. Mekan kaleiçinde olduğu için biraz pahalı ama şuan ne ucuz ki zaten. Herhangi bir yerdeki steakciler bile kaç para oldu. Kaleiçinde böyle bir yemek yeyip sonrasında eğleneceğimiz bir plan için fiyatına değer diyorum.

    tripadvisor logo
    avatar thumb Ugur A
    Januar 1, 1970
  • star rating  Çok iyi yemekler yediğim en iyi etlerden biriydi mekan çok iyi servis mükemmeldi bütün arkadaşlarıma önericem

    tripadvisor logo
    avatar thumb MuffinMan98
    Januar 1, 1970
  • star rating  Yediğim en güzel hamburgerdi diyebilirim. Kaleiçinin en nezih mekanı. Mekan içerisinde cam kısımda tarihi değerler korunarak harika bir ortam oluşturulmuş. Mekanda iki kadın gönlümüzce eğlenebildik. Emeklerine ellerine sağlık. Her geldiğimde... Devamını oku uğrayacağım.

    tripadvisor logo
    avatar thumb 452asudes
    Januar 1, 1970
  • star rating  Tavsiye üzerine gittik hakikaten muhteşem di Dallas steak hem çok büyük hemde çok lezzetliydi hizmette çok iyi idi tavsiye ediyoruz

    tripadvisor logo
    avatar thumb 439emres
    Januar 1, 1970
  • star rating  Ozan beyin tavsiyesi üzerine gittiğim ve hamburgerleri harika olan bir mekan. Hamburger dışında etleri ve şaraplarıda gayet güzeldi. Herkese tavsiye ederim #eküri

    tripadvisor logo
    avatar thumb Mert A
    Januar 1, 1970
  • star rating  Yemekleri çok güzel,çok iyi bir mekan Herkes gelebilir memnun kalacak emin olun gerçekten güzel bir restorand

    tripadvisor logo
    avatar thumb 816_a_atayk
    Januar 1, 1970
  • star rating  Eşimle devamlı olarak ziyaret ettiğim bir restoran. Dinlendirilmiş etleri çok lezzetli. Kesinlikle tavsiye ediyorum

    tripadvisor logo
    avatar thumb Baybars_0227
    Januar 1, 1970
  • star rating  Arkadaşlar ile birlikte akşam yemeği için gittiğimiz bu restoranda servisinden sunumlarına kadar mükemmel bir restoran mutlaka bir kez de olsa gelin burayı deneyin derim... Devamını oku

    tripadvisor logo
    avatar thumb deniz_157
    Januar 1, 1970
  • star rating  Antalya tatilimizi 2 kat güzelleştiren bir kalite Hizmet en yüksek seviyede, çalışanlar çok güler yüzlü. Hayatımda yediğim en kaliteli et

    tripadvisor logo
    avatar thumb Elif Ö
    Januar 1, 1970
GOOGLE
  • La viande est excellente (leurs boissons sans alcool aussi😍) et les serveurs sont super gentil ! Comptez 600 TL pour un plat (un des plus cher) et un cocktail.

    Google Logo
    Sonia C Avatar Sonia C
  • Amazing Steak

    Google Logo
    Diane Harris Avatar Diane Harris
  • Excellente nourriture !

    Google Logo
    heda fofana Avatar heda fofana
  • Стейк шатобриан на открытом огне - просто нечто волшебное. Очень вкусный стейк. Рекомендую.

    Google Logo
    Elena Avatar Elena
  • Amazing restaurant, delicious food and very friendly staff, especially Feride. Feride was kind, helpful and looked after us really well the entire time, her warm nature made the whole experience... Devamını oku even better and we will be visiting this place again before we leave Antalya!

    Google Logo
    Mark0 OTRsoldier Avatar Mark0 OTRsoldier
  • Посредственный стейк хауз. Брали т-бон и даллас. Мясо на четверку, выдержка присутствует, консистенция хорошая, вкусовые качества средние. Приготовлено на тройку. Принесли всё залитое соком, прожарку не поймали, пережарили. По цвету,... Devamını oku как будто электрогриль, на малой мощности, т. е. полувареное. Место посещать больше не планируем, будем искать альтернативу.

    Google Logo
    K & D Avatar K & D
2022 © Kaleiçi Steak Gastro Bar

CreaClick

Go to Top
WhatsApp
Email
Phone
WhatsApp
+905446680700
Phone
+905446680700
Email
info@kaleicisteakgastrobar.com